TYST BLOGG & TRÖTT MÄNNISKA

En sovande (?) Aivilo i Lissabon, haha.
 
Hej alla gullisar! :-) Och oj alltså, nu i januari är ju min blogg prick lika grå som vädret.. Jag ber verkligen om ursäkt för det! Jag är inne i en period då jag bara är trött trött trött, så de flesta av dygnets timmar har helt enkelt gått åt till att sova de senaste veckorna. Jag vet inte om det är alla sjukdomar och mediciner som gjort mig konstant trött, men blir det inte bättre snart måste jag verkligen gå och kolla upp alla mina värden. Jag hoppas dock att jag börjar piggna i. :-) Iallafall - nu får det vara nog pratat om min trötthet. Efter detta inlägg ska jag försöka fortsätta normalt här igen! PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0