HEJ BLOGGEN OCH HEJ TJUGOHUNDRATJUGO

Julmys. <3
 
Hej på er gullisar! OCH GOTT NYTT ÅR!! <3 Eftersom att det ekat lite tomt här, tänkte jag bara kika in och skriva lite om de senaste dagarna. Jag har ingen aning om vilken dag det är nuförtiden och allt bara flyter ihop till sköna lediga dagar. Efter en mysig julvecka hemma hos mamsen och papsen avrundade jag julmyset och istället var det dags för nya äventyr. Jag hoppade på ett flyg till Portugal och firade in det nya året i Lissabon! Det hann jag inte berätta om här innan jag åkte, men ni ska såklart få höra om hur resan var iallafall. Jag kom hem imorse och nu ska jag tillbringa resten av ledigheten på Åland! Ungefär så. 
 
Sammanfattningsvis har de senaste dagarna alltså sett ut så här: Kristinestad - Åbo - Helsingfors - Porto - Lissabon - Porto - Helsingfors - Åbo - Åland. Jag flänger och far och packar om kappsäcken, men däremellan hinner jag också njuta av denna julledighet. :-) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0