AUSTRALIEN BRINNER

Vilda kängurur. <3
 
Det finns förstås värre saker här i världen än att jag knaprar i mig min tredje kur antibiotika. Att Australien brinner, till exempel. Krisen i landet som en gång var mitt hem är verkligen förskräcklig och skrämmande. Det gör så ont att tänka på att så himla mycket blir förstört, att människor är tvungna att fly eller förlorar sina hem, att alldeles för många djur dör och att bränderna inte får ett slut. :-( Man känner sig verkligen hjälplös. De senaste veckorna har dock sociala medier svämmat över av tips på organisationer slash företag slash personer som man kan donera en slant till om man verkligen vill hjälpa till, och det är precis vad jag och otroligt många andra har gjort. Jag önskar och hoppas så himla mycket att Australien får den hjälp landet behöver nu! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något - eller hur. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0