SNAPHOTS FRÅN MIN IPHONE

Jag har samlat på mig lite fotografier i kamerarullen den senaste veckan, så jag tänkte att vi tar en titt på hur dagarna har sett ut genom iphonekameran. :-) Häng med!
Två spegelselfies. Jag har nog haft på mig detta mjukisset varje dag sedan jag köpte det i höstas, och fårskinnstofflorna har jag också myst runt i prick hela tiden sedan jag fick dem till julklapp. Två favoriter. <3 Orsaken till varför jag tog just dessa fotografier var för att jag ville visa upp min nya telefon! Jag har helt glömt bort att nämna det, men redan för någon månad sedan köpte jag äntligen en ny telefon - säg hej till iphone 11! Än så länge är jag verkligen himla nöjd.
Så här ser vårt fruktfat ut just nu! När vi veckohandlade senast hade de många bra erbjudanden på citrusfrukter, så vi laddade upp med vitaminer. :-)
Ett fotografi på en färggrann himmel knäppt genom bilfönstret. Det känns som om vi haft ovanligt många rosa himlar denna "vinter"?
Alltså, rårakor har blivit en av mina favoriträtter! Det är så himla enkelt att laga, men är ändå så underbart gott och lyxigt! Jag brukar toppa med crème fraiche, massvis med dill, litelite rödlök och antingen räkor eller rom. Jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker mer om, kanske en blandning av båda? ;-)
Från en promenad i Kuppisparken. Jag hann fånga några solstrålar innan solen gick ner bakom höghusen.
Jag tröttnar aldrig på magiskt goda smoothie bowls. Dessa coconut bowls ni sett här på bloggen några gånger nu fick jag till julklapp av mina systrar och jag använder dem hela tiden. Älskar dem! 
En morgon förra veckan började jag jobbet lite senare och fick då vakna upp till en soluppgång utanför fönstret. Alltså den känslan - den bästa starten på dagen. <3
I lördags provade jag och Bill på ett pass av partner yoga för första gången, och därefter gick han även med på att köra en couple yoga challenge. Det sistnämnda går helt enkelt ut på att man som par testar på olika yogaposer tillsammans. Det var riktigt utmanande, men samtidigt så himla roligt att jag flera gånger höll på att skratta ihjäl mig, haha. :-)
Under helgen tog vi också en fika på Tiirikkala. Fastlagsbulle och varm kakao! Vi bor ju i en ny stad nu och därmed har även jakten på stans bästa fastlagsbulle satt igång igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0