OM NÄR MITT LIV TOG EN HELOMVÄNDNING

MEN HEJ!! <3 Nu har jag äntligen en lugn stund över för att kika in här, och det är verkligen evigheter sedan. Det har som sagt hänt himla mycket i mitt liv på sistone och nu när jag har tid tänkte jag faktiskt berätta vad jag har haft för mig. Den korta versionen stavas ungefär så här: Jag har ett nytt jobb, jag bor i en ny lägenhet och jag har flyttat till en ny stad! Och den långa versionen stavas ungefär så här: Himla plötsligt fick jag ett jobberbjudande jag inte kunde tacka nej till och efter otroligt mycket funderande och planerande tog mitt liv sedan en helomvändning på bara några veckor. Jag avslutade ett kapitel av livet i Åbo för att påbörja ett nytt kapitel av livet i Vasa. Allting kom som en väldigt stor överraskning och hände verkligen himla snabbt - jag kan knappt ännu förstå vad jag har gjort den senaste månaden, haha. Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle bo i Vasa, men det är ju prick där jag bor just nu. Ibland måste man helt enkelt bara göra något himla oväntat för att fånga drömjobbet. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0