OM EN LILLA JUL

Ett skogstroll!
 
Största delen av tiden på sistone har gått ut på långa och lärorika introduktionsdagar på jobbet samt på att få i ordning lägenheten efter flytten. Jag har därför faktiskt inte hunnit med så mycket annat, men jag tänkte iallafall berätta om några andra små bravader! Lilla julen och första advent tillbringade jag i Kristinestad hos mamsen och papsen. :-) Vi gick ut i skogen för att samla lite granris och annat material från naturen, vi hade en liten lilla jul-middag, jag bjöd på glöggsangria åt familjen, vi gick på promenader, vi dekorerade adventsljusstaken, vi besökte mitt happy place och jag gjorde en julig dörrkrans. Ungefär så. Det var ett mysigt veckoslut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0