EN MYSIG JULAFTON

Julafton. <3
 
Ett skepp kommer lastat med juliga fotografier från vår mysiga julafton! Jag tänker att fotografierna beskriver vårt julfirande hur bra som helst, men något vill jag ändå nämna i text också. :-) Prick hela familjen och momi firade julafton traditionsenligt hemma hos mamma och pappa, jag hade på mig en glittrig klänning dagen till ära och därefter började papsen kalla mig för glitter-tindra (haha!), vi skålade i glögg och tittade på Kalle Anka, jag hade ansvar för middagsdukningen och gick all in med dekorationerna, vi åt en himla god julmiddag bestående av alla juldelikatesser, vi fotograferade de traditionsenliga julfotografierna, Lykke fick så himla många julklappar att hon inte ens orkade öppna alla (!!) och vi mumsade i oss allt hemlagat julgodis. Jag är så himla glad och tacksam över att vi kunde fira en traditionsenlig jul alla tillsammans även om detta år har varit allt annat än traditionsenligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0