DEN SISTA MIDDAGEN <3

Fredagen den trettonde var det min sista dag på jobbet och efter en heldag av gråtkalas och varma långa kramar hade jag bokat in en date night med fina Julina. Jag är så himla glad över att ha fått jobba med henne varje dag - vi var verkligen det bästa teamet! Det svåraste med att byta jobb var faktiskt att behöva lämna kvar Julina, hehe. <3 Vi hade iallafall bokat bord på restaurang Gustavo, och vi fick ett bord med utsikt över domkyrkan!
Maten var verkligen magiskt god!! Till förrätt delade vi på batatpommes samt tryffelburrata och till huvudrätt beställde jag in en rödbetsrisotto. Sedan skålade vi i varsitt rödvinsglas också förstås! Avslutningsvis bjöd huset på en shot limoncello. :-) Jag skulle kunna återvända till restaurangen prick nu bara för att få äta tryffelburratan igen. Den var h i m m e l s k!
När den himla trevliga middagen var slut, bestämde vi oss för att fortsätta vidare. Då traskade vi till Walo Rooftop Bar för varsin drink! Varsin drink blev dock en hel kanna god glöggsangria istället, haha. Där hängde vi sedan tills det var dags att bege sig hemåt. Förutom att detta var min sista dag på jobbet var det även min sista dag i Åbo, och jag kunde verkligen inte ha fått ett bättre avslut. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0