OM ETT SUCCÉVECKOSLUT I KRISTINESTAD

En SUP-tur. <3
 
Förra veckoslutet var jag i Kristinestad - närmare bestämt på villan! Det kändes så himla fint att få ytterligare några sommardagar på mitt happy place, och dessutom blev veckoslutet en himla succé. Till min glädje hade ungen lånat en SUP-bräda så vi tog många turer i havet runt villan. Det blev extra roligt när vi var två på brädan samtidigt, men också mer utmanande, haha! Under veckoslutet gjorde jag också massa andra trevliga bravader. Jag solade, simmade och hoppade från bryggan otaligt många gånger, plockade massvis med hallon med mamsen, fixade ihop ett hemmaspa med fotbad, hade en rolig kräftskiva med vännerna och bjöd momi på grillat till middag. Bästa veckoslutet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0