OM ATT HA FINBESÖK

Jag ligger lite efter här på bloggen och har redan varit tillbaka i Åbo en tid. Jag hann iallafall bara vara hemma en dag innan jag fick mamsen och ungen på besök, vilket var hur ljuvligt som helst. När jag kom hem från jobbet var de redan där och väntade på mig och sedan tillbringade de två dagar hos mig.
Vi beställde take away från restaurangen Delhi Darbar och åt sedan middag på balkongen. Det känns som om vi alltid äter indiskt när vi har gäster, men det är verkligen allas favorit, haha!
Resten av kvällen hängde vi också ute på balkongen. Vi gjorde egentligen inget speciellt, men det var härligt att bara få umgås och sitta och prata. Vi åt också efterrätt som mamma hade haft med sig! 
Följande dag jobbade jag bara halvdag så att vi skulle få mer tid tillsammans. Då traskade vi runt i stan, tittade på Domkyrkan, besökte några butiker samt satt vid ån.  
På kvällskvisten hade vi bokat bord på restaurang di Trevi. Jag och mamsen delade på olika tapasrätter medan ungen beställde in en pizza. Efter middagen var det dags för dem att åka hem igen och jag började sakna dem samma sekund som de gick ut genom dörren. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0