MARKNADSFESTEN SOM BLEV GÅRDSFEST

Jag har ju helt glömt bort att bjuda på fotografierna från vår gårdsfest i juli (!!), så här kommer ett skepp lastat med festliga fotografier. :-) Förutom att det inte var en marknadsfest, utan istället en gårdfest, var det en lika stor succé som vanligt. Jag började kvällen med mina pinglor och vår traditionsenliga drink night. Denna gång blandade vi ihop mojitos, bellinis och sangria medan vi njöt av solen och babblade ikapp. Det är verkligen en av mina favorittraditioner med dessa gullisar. <3
Sedan rullade det in mera glada vänner! Då lekte vi massa trevliga lekar, knäppte fotografier, spelade kubb, blandade ihop mera drinkar och dansade till musiken. Vissa av dessa vänner träffar jag faktiskt bara en gång per år, och det brukar vara just under sommarmarknaden, men vi fortsätter bara där vi slutade året före och det är så fint. Med det här gänget är festerna dessutom verkligen alltid så himla roliga! Nästa år hoppas vi dock på att få dansa loss i marknadstältet också. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0