SISTA DAGEN I APRIL

Godmorgon på er! De senaste dagarna har faktiskt varit himla gråa, tråkiga och jobbiga. MEN idag skiner solen och vi ska åka upp till Kristinestad för att fira vappen!! Det blir såklart ett annorlunda vappenfirande i år, men jag är taggad ändå. :-) Vi vet inte hur länge vi sedan stannar hos mamsen och papsen, för i detta coronakaos har vi ju inte bråttom någonstans. Iallafall. Vi har inhandlat min vappenballong (Bill gick till affären och facetimeade med mig så att jag kunde välja ballong, hehe), fört en nyckel och skickat instruktionsfilmer åt Rick (han ska sköta om våra plantor medan vi är borta, haha) samt packat ner både våra studentmössor och bubbel - så nu är vi redo att åka. Ses om några timmar, mamsen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0