OM EN LYXHELG

Bubbel och romchips. <3
 
Helgen som var blev en himla lyxhelg i mat- och dryckesväg. På fredagskvällen inledde vi helgen med att duka fram chips toppade med rom, gräslök och smetana - det är verkligen ett magiskt gott småplock! Till det drack vi en flaska bubbel, och det var nog det godaste bubblet jag någonsin druckit. Vi avnjöt allt det goda i soffan framför Let's Dance och varje gång jag ser på programmet tänker jag bara att jag också vill vara med och lära mig att dansa alla danser!! Det ser ju verkligen såå roligt ut. Iallafall. På lördagen fortsatte lyxen eftersom att vi hade bestämt oss för att på tumis fira min födelsedag i efterskott. Min mästerkock trollade ihop en trerätters middag här hemma och till det drack vi både champagne och rödvin. Jag har tyvärr inte några bildbevis på rätterna, men allting var så himla himla gott! <3 Slutligen avslutade vi lyxhelgen med att äta en ljuvlig brunch på söndagen, men jag tänkte slänga in bilderna från det i ett annat inlägg, så då skriver jag mera om den. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0