OM CORONAÅNGEST & KRISTINESTAD

Jag tänkte att det är dags för en liten uppdatering om livet. Den senaste tiden har jag varit ensam hemma eftersom min älskling åkte iväg till Åland redan för ett par veckor sedan. Kort sammanfattat blev det på grund av coronakaoset alldeles för jobbigt för mig att vara instängd själv i en lägenhet och efter många om och men bestämde jag mig för att jag i denna situation vill vara tillsammans med familjen. Jag åkte därmed hemhem till mamsen och papsen redan i fredags och har alltså varit här sedan dess. Vi har pusslat nästan varje dag, ätit årets första grillade mat, gått himla många och långa promenader, suttit ute i solen och fångat solstrålar, tränat tunga styrkepass samt hängt på mitt happy place och gjort det i ordning inför säsongen. Jag mår mycket bättre nu och det känns så himla bra att ha lite sällskap. :-) Nu är påsken på intågande och fast det inte blir något traditionsenligt firande är jag ändå glad över att iallafall få vara i Kristinestad! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0