FÖRSTA APRIL

April tjugohundranitton. <3
 
Efter en evighetslång och otroligt speciell marsmånad är april äntligen här! Jag brukar alltid ha så himla roliga bravader inplanerade i april, och detta år var inget undantag. Jag skriver i dåtid, eftersom att allting ju har blivit inställt nu. Jag skulle fira min födelsedag med både min och min älsklings familj, jag skulle traditionsenligt tillbringa påsken i Kristinestad, jag skulle åka på en spaweekend med mina pinglor, jag skulle ha en födelsedagsfest för prick alla mina vänner, jag skulle sitta på uteserveringar och njuta av vårsolen och jag skulle fira valborg. Nu ska jag istället göra... i n g e n t i n g. Så det återstår väl bara att se hur april tjugohundratjugo egentligen blir! Bring it on. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0