FÖDELSEDAGSTÅRTA & FÖDELSEDAGSFIRANDE

Årets födelsedagstårta!
 
 
Här bjuder jag på min födelsedagstårta! Det blev en siffertårta med siffrorna två och fem, såklart. :-) Tårtan består av en sockerkaks- / rulltårtsbotten och cream cheese-frosting. Sedan dekorerade jag den med nejlikor, jordgubbar, hallon och gräddrosor. Tadaa! <3
 
Firandet av mina tjugofem år blev ju inte alls så som jag hade tänkt mig, men jag fick en bra dag ändå! Jag blev så himla glad av alla som hörde av sig för att ge en grattishälsning. I dessa tider värmde det lixom extra mycket att få alla fina meddelanden, samtal och videohälsningar. <3 Förövrigt firade vi med bubbel, en god middag, presenter, soligt väder och födelsedagstårta. När allt detta coronakaos är över ska jag ställa till med en hejdundrande fest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0