VÄLKOMMEN TILL VÅR MYSIGA BALKONG

Den mysiga loungedelen. <3
 
Här kommer första bilderna från lägenheten! Eller, närmare bestämt från vår balkong. Balkongen är som sagt himla stor, så vi har delat in den i en loungedel och en middagsdel och detta är då givetvis loungedelen. Eftersom balkongsäsongen är begränsad i det här landet, var balkongen det första jag började inreda när vi flyttade in. Så att vi skulle hinna njuta av den innan det var försent, alltså! I loungedelen hade jag en vision om en lite bohemisk stil med vitt, filtar, växter, rotting, ljus och massa mys. Rottingmöblerna har jag ärvt av farmor och trädgårdshimlen som jag älskar är faktiskt från IKEA. Växterna har vi också skaffat just för balkongen, men resten av detaljerna har jag plockat ihop från gamla lägenheten. Tycker ändå att jag lyckades himla bra. :-) I loungedelen tänker jag mig långa hemgjorda bruncher, mysiga lässtunder eller sena vinkvällar. Ååh. <3 Ikväll dricker jag dock inte vin på balkongen, utan jag myser i soffan hemma hos mamsen och papsen. Har en helg med massa roligt program framför mig så är riktigt peppad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0