NÄR STORFISKARN' TALAR OM HUR MÅNGA FISKAR HON FÅR

Efter några veckor på Åland var jag som sagt tillbaka i Kristinestad. Jag hade längtat efter rökt abborre prick hela sommaren, så en kväll bestämde papsen och jag oss för att hoppa i lilla båten och lägga ut nät så att vi äntligen skulle få äta rökt abborre till middag. 
Vi lade ut nätena bara en bit utanför villan, så mamsen stod och fotograferade från bryggan, hehe. :-) Och ser ni hur vackert det var ute på havet? Solnedgången som gömde sig bakom den molniga himlen som speglade sig i det spegelblanka havet. Aah. <3
Så tänker jag avsluta med att bjuda på tre bilder på storfiskarn'. ;-) Vi hade hoppats på att få sisådär tolv till femton stycken abborrar till middag, men nästa morgon när vi tog upp nätena visade det sig att vi istället fick trettiofem (!!) stycken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0