FÄRJSPANING PÅ KOBBA KLINTAR

Kobba Klintar!

 

Att åka till Kobba Klintar är verkligen ett måste varje sommar! Den här gången började vi båtutflykten med att åka vattenskidor och hänga på en annan holme, och därefter åkte vi till Kobba Klintar för att äta lunch. Det råkade sig att vi var där just när alla färjor var på väg in till eller ut från Mariehamn och Kobba klintar är ett perfekt ställe för att spana på färjorna, så det var precis vad vi gjorde sen! Jag minns att när jag var liten så tänkte jag alltid när vi åkte över till Sverige att det skulle vara så häftigt att se färjan från land eller från en liten båt på havet och på Åland är det vardag. Jag tycker dock att det är så mycket trevligare att se på dem än att faktiskt åka dem, hehe! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0