ED SHEERAN!!

Ed Sheeran, du är magisk! <3
 
Den tjugofjärde juli var det ä n t l i g e n dags för mig och Erika att få se Ed Sheeran! Jisses så himla efterlängtat, alltså. Vi började med att skåla i bubbel hemma hos Erika och medan vi fixade oss dansade och sjöng vi till alla Ed Sheerans låtar. Sedan hoppade vi på cyklarna och cyklade iväg till Malms flygfält, där konserten ägde rum. Medan vi väntade på kvällens huvudperson fick vi även se och lyssna på både James Bay och Zara Larsson. Tre flugor i en smäll, med andra ord! Och sen var det dags. Ååh, jag vet inte ens vad jag ska skriva, mina ord räcker inte till. Jag njöt under prick hela konserten och när han spelade min absoluta favoritlåt perfect var jag bara så så lycklig! Konserten var magisk, musiken var magisk och Ed Sheeran var magisk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0