VÄLKOMMEN TILL VÅRT VARDAGSRUM

Äntligen ska jag visa upp vårt underbara vardagsrum! Ååh, jag ÄLSKAR verkligen det. <3 Rummet går i färgerna vit, beige samt guld och har mycket inslag av glas och torkade växter. Jag ville skapa en känsla av lyx i vardagsrummet och är himla nöjd med resultatet. Även om jag älskar hela vårt vardagsrum, så är ändå den runda stora spegeln min absoluta favorit. Och de beigea sittpuffarna. Och kristallkronan. Och prydnadskuddarna i soffan. Och ljushållarna i glas. Och den höga vasen jag målat själv. Haha, okej, jag kan nog inte välja.. :-) Här i vårt vardagsrum trivs vi iallafall så himla himla bra och jag blir glad varje dag över att få komma hem till detta. <3

Kommentarer
Postat av: Jenni

Men åh så mysigt och fint 😍
Älskar de ljusa färgerna som matchar ihop riktigt mjukt.

Svar: Tack så mycket!!
aivilos.blogg.se

2019-10-13 @ 17:13:05
URL: http://northenlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0