OSEDDA SNAPSHOTS FRÅN TELEFONEN

Från när vi handlade växter till balkongen. Bill fick sätta sig i baksätet och vakta alla växter så att vi tryggt skulle få hem dem, haha! 
Ett annat DIY-projekt: Middagsdelens möbler (som en gång i tiden fanns i mamsens och papsens första lägenhet) på balkongen fick nytt tyg! Jag köpte faktiskt färdiga beigea linnegardiner och så fick ena gardinen förvandlas till en duk till bordet medan sittdynorna på stolarna kläddes om med den andra gardinen. Perfekt! 
När jag precis hade flyttat hit bjöd gullisen Malin ut mig på en välkommen-till-Åbo-dejt. Först åt vi sushibuffé på Kawaii och därefter tog vi varsin drink på Tårget. Toppenkväll!
Jag älskar vårt badrum, det känns prick som ett hotellbadrum! Och dessutom märkte jag att ljuset och spegeln är bra för selfies när jag knäppte dessa himla snabbt en morgon före jobbet, hehe. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0