OM VÄLBEHÖVLIGA LUGNA DAGAR

Puss på dig, älskling!
 
Godkväll på er! <3 Jag har universums lugnaste helg bakom mig och har inte knäppt en enda bild. Vi har mest legat i sängen eller soffan och bara haft det riktigt mysigt. Jag hade fullt upp varje vardag den här veckan och nästa vecka kommer att se likadan ut, så jag kände att jag verkligen behövde detta. Igårkväll gick vi i bastun, gjorde hemlagad pizza, drack rödvin och tittade på Lejonkungen. Kan faktiskt inte tänka mig något mysigare!! Och pizzan då, den var magiskt god. Vi hade trattkantareller, parmesan, fetaost samt basilika på och det var kanske den godaste pizzan jag någonsin ätit.  Tipstips! :-) Nu ska jag avrunda här och krypa ner under täcket. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0