OM NÄR MAMMA & LILLASYSTER VAR PÅ BESÖK

Vi hade som sagt dessa två gullisar på bilderna på besök under helgen, och vi hade det så himla bra-igt. Jag knäppte dock inte många bilder, men jag tänkte bjuda på dessa bilder som vi tog i Kuppisparken. Jag tyckte de blev så mysiga. <3
Tills mamsen och ungen anlände på lördagsförmiddagen trollade jag ihop en stor brunch hemma hos oss. Efter en lång brunch var det dags för lite sightseeing och shopping och vid klockan aderton nollnoll hade vi bokat bord till den indiska restaurangen Delhi Darbar. Vi hade väldigt höga förväntningar eftersom att vi hade hört så mycket bra om restaurangen, och vi behövde inte bli besvikna. Vi beställde alla in olika maträtter och delade på allt. Det var verkligen SÅ gott!! Efter middagen fortsatte vi vidare för att bowla. Jag var riktigt usel i början, men tog igen det mot slutet, haha. ;-) Slutligen avslutade vi dagen med godis och tv-tittande.
När vi hade vaknat upp på söndagen började jag med att fläta ungens hår (vad lyxigt hon har det!!) och därefter fixade vi igen ihop en brunch åt oss. Sedan begav vi oss ut i parken för att fotografera en höstbild, men en höstbild blev istället himla många höstbilder, haha! Vi hade det riktigt roligt där bland löven. :-) Tanken var att vi efteråt skulle promenera in till stan och tillbringa lite tid där, men när vi hade fotograferat klart började det regna, så vi tog bilen dit istället. Innan de åkte hemåt igen följde jag ännu med dem till IKEA och sen var vår helg tillsammans slut. Det var så härligt att ha dem här på besök. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0