OKTOBERS SISTA DAG

Här kastar jag in årets sista höstbilder så här sista oktober till ära. Dessa bilder är från förra helgen och jag älskar dem! Tycker det blev så himla mysiga och jordnära färger. <3 Nu verkar det faktiskt som om hösten börjar lida mot sitt slut och jag känner mig bara så glad och tacksam för att jag fångade den här vackra tiden på året så mycket som jag gjorde! Jag uppskattade verkligen varje litet färggrannt löv alltså, haha! I måndags när jag vaknade och skulle åka till jobbet märkte jag att det var alldeles vitt utanför fönstret och stora snöflingor fortsatte att dala ner under hela förmiddagen. Första snön! I tisdags när det återigen snöade på eftermiddagen fick jag dessutom sådan julsångsfeeling att jag var tvungen att knäppa på julmys-listan på spotify, haha! Jag brukar inte tycka om när snön kommer alldeles för tidigit, men nu är ju november faktiskt på intågande och jag tycker snön är riktigt mysig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0