MIN HÖSTLISTA

Idag är det första oktober och dagen till ära tänkte jag dela med mig av min höstlista. En lista på saker som jag vill göra eller ska ta mig tid till nu under hösten, helt enkelt. Enjoy: 
  • Gå många promenader för att samla steg till Hälsostegen
  • Baka bröd eller semlor
  • Besöka ett spa 
  • Fira Bills 25-års dag (!!)
  • Gå i stickade klänningar och strumpbyxor
  • Dansa vid en dansstudio
  • Ha myskvällar med myskläder, ostbricka och ljus
  • Åka till Helsingfors
  • Dricka havtorns- och ingefärashottar
  • Plocka äpplen..
  • .. Och laga äppelmos samt baka äppelkaka
  • Gå på höstmarknad
  • Tjuvstarta pälsjackssäsongen
  • Dricka gott vin
  • Åka på resa
  • Fotografera färggranna träd och löv
  • Gå på mat- och vinmässa
  • Få familj och vänner på besök
  • Fixa och inreda det sista i lägenheten
  • Hitta en ny restaurang jag tycker om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0