JAG HAR BÖRJAT DANSA IGEN

Hej på er! Veckan bara rusar iväg och det är redan onsdag. Jag är just hemkommen från jobbet, men ska snart börja traska iväg till danssalen. Jag har ju faktiskt inte ens berättat åt er ännu, men jag har alltså börjat dansa igen! Redan i augusti började jag dansa vid en dansstudio och nu har jag danslektioner två gånger i veckan. Och det är ju så roligt!! <3 Jag har verkligen saknat dansen de senaste åren.. I mitten på november kommer vi att ha en dansshow, så just nu håller vi på att nöta in koreografier. :-) Idag är det också sista dagen för hälsostegen, så det känns bra att samla extra mycket steg sista dagen, haha! Hälsostegen är alltså Folkhälsans kampanj som går ut på att man ska samla så mycket steg som möjligt under oktobermånad, och vi är ett team på jobbet som har deltagit i den. Det har faktiskt varit riktigt intressant att se hur många (eller hur få, hehe) steg man kan gå under en dag! Nu måste jag rusa. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0