ETT TISDAGSINLÄGG

Vackra, färggranna höst! <3
 
Hej, hej, hej gullisar!! :-) Det känns som om det är en evighet sedan jag senast skrev hej åt er. Jag kan heller inte komma ihåg när jag senast skrev ett vanligt vardagligt inlägg, så det är precis det jag tänkte göra nu! Vanligtvis har jag ganska fullbokade vardagar och jag hinner inte göra så mycket speciellt, men eftersom många har höstlov denna vecka har även jag en lite lugnare vecka fast jag jobbar. Och på tal om höst - det ääär ju så HIMLA fint ute just nu. Alla träd är färggranna och det ligger massa löv på marken. Jag älskar det!! Jag har tagit så mycket bilder den senaste veckan, så jag tänker överösa er med höstbilder nu! Idag fick jag checka ut från jobbet någon timme tidigare och har sedan det fixat på med det ena och det andra här hemma. Nu ska jag precis ta ut kvällens middag (som jag för en gångs skull varit med och tillrett, hehe) ur ugnen. Vi har lagat världens godaste vegetariska lasagne och till det ska vi dricka varsitt glas rödvin. Lite tisdagslyx måste man väl få ha. :-) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0