UR KAMERARULLEN

Jag har inte skrivit så mycket om mina vardagar eller om vardagliga ting på sistone, så tänkte att vi iallafall tar en liten titt på det jag dokumenterat genom iphonekameran:
Bladen har slagit ut på trädena! Dessa bilder är dock tagna för någon vecka sedan redan, så nu är allting helt utsprucket och så grönt och fint. <3
En onsdagskväll blev jag och mina kollegor bjudna på teater och i pausen drack vi bubbel. Alltid lika trevligt med teater, och alltid lika trevligt med bubbel!
En dag på jobbet fick jag en maskrosbukett av ett barn, så sött. <3 / Jag har haft årets bikinipremiär. Lade mig först ner i gräset för att sola några timmar och därefter fortsatte jag på vår franska balkong. Kanske det härligaste jag vet ändå. 
Varje fredag när jag fått checka ut från jobbet - oavsett om jag också ska jobba helg - går jag via affären för att köpa lösgodis. En så himla bra fredagstradition!! / Vi har ätit massa sparris på sistone. Bill har nog köpt hem sparris cirka varje dag, han tycker vi ska passa på medan det är säsong, hehe. Men visst är det gott?!
Har gått massa promenader. Kvällspromenader, promenader med en vän, promenader till eller från jobbet, promenader med mitt hjärta och promenader för mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0