OM TRE DAGAR ÅKER JAG TILL..

En häftig upplevelse vid lagunen Balos.
 
.. ISRAEL! Ja, det är faktiskt dags för nästa äventyr och nu när nedräkningen är nere på en hand tänkte jag berätta lite om det. :-) Vi bokade denna resa för himla längesedan, så jag har längtat och väntat hur mycket som helst. Det ska bli så häftigt att få uppleva ett land som Israel! Vi ska checka av Tel Aviv, Jerusalem samt Döda Havet och det blir därmed en blandning av solsemester och roadtrippar till betydelsefulla och coola platser. Jag är verkligen löjligt taggad på att flyta runt i Döda Havet! Sen ser jag även framemot att äta mängder av hummus, hehe. Mums! Nämen ååh vad detta ska bli ljuvligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0