OM EN SÖMNIG HELG

Hej på er! Alltså, jag vet inte riktigt vad som hände.. Jag hade tänkt blogga mycket under helgen, men istället SOV jag prick hela helgen. Jag var så trött under jobbdagen i fredags att jag bestämde mig för att ta en powernap efter jobbet. Det slutade med att jag inte vaknade upp mera under fredagen, utan istället sov jag ända tills lördagsmorgonen, haha. Därefter hann jag med varsin lång powernap både på lördag och söndag också, även om jag hade sovit mer än vanligt under natten. Huuur kan en människa vara så trött eller sova så mycket? Eller okej, jag jobbade faktiskt ett kvällsskift på lördagkväll, men annars bestod helgen nog bara av sömn. Förövrigt var det så himla roligt att vara tillbaka på mitt andra jobb, där har jag verkligen världens bästa kollegor. Jag jobbade inte några jobbturer där i april eftersom jag hade så många andra bravader på gång då, men nu i maj är jag back in business. ;-) Idag är det måndag och därmed är en ny vecka igång. Jag har sex jobbdagar inbokade under veckan, men ska nog fånga lite guldglimtar i vardagen också! Hoppas ni får en fin vecka. <3 Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0