OM ATT HA MYCKET ATT GÖRA

Några bilder från min instagram!
 
MEN HEJ!! :-) Efter att jag hade skrivit om det kommande äventyret hade jag verkligen fullt upp tills vi slutligen åkte iväg, så jag hann faktiskt inte ens kika in här och därför har det nu ekat tomt allt för länge. Men nu är äventyret alltså över och jag är hemma igen! Dock har jag fortfarande minst lika fullt upp, haha. På schemat den här veckan står det fyra jobbdagar på tre olika ställen, massa ärenden att fixa i stan, en resa hemhem till Kristinestad, förberedelser inför helgen och slutligen ungens studentfest (!!). Jag har så himla mycket bilder jag vill visa från vår underbara resa, men just nu får det helt enkelt vänta några dagar till. Om ni ändå vill ha en sneak peek redan nu finns det några bilder på min instagram aivilos. :-) Vi hörs snart igen - Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0