FREDAGSFEELING & OSTFONDUE

Ostfondue fredagskvällen till ära.
 
Det är f r e d a g, hörni!! Och jag har en himla fredagsfeeling! Denna vecka har verkligen gått otroligt fort, vilket bara känns skönt faktiskt. Iallafall. Kvällens fredagsmys bestod av ostfondue (och lösgodis, förstås). Vi lyxade till det och fixade ihop sparris, champinjoner, batong och  parmaskinka som vi doppade i ostfonduen. På sidan om mumsade vi även i oss jordgubbar! Nu tänker jag njuta av en ledig kväll och av att ha en ledig dag framför mig imorgon. Min kvällstur på söndag förlängdes nämligen till ett dubbelskift istället så det blir inte mycket ledighet denna vecka. Trevlig helg på er, finisar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0