EN TORSDAG SOM KÄNNS SOM EN HELGDAG

Titta vem jag pussat på idag!!
 
Godkväll på er! Jag ska snart krypa ner i rena lakan i sängen, men tänkte först kika in här. Idag har jag faktiskt haft en så himla bra dag, en helt vanlig torsdag! Jobbdagen seglade förbi i rekordfart och när jag skulle checka ut fick jag besök av sötnosen här ovan. Lilla gumman skulle åka iväg på sin första resa, så de kom förbi mitt jobb så att jag kunde pussa på henne innan de åkte vidare. <3 <3 <3 Fast hon ser allvarlig ut på bilderna blev moster nog bjuden på många leenden och skratt! Kvällskvisten har vi sen tillbringat med en cykeltur, en pastamiddag och lite shopping. Jag har letat som en galning efter en specifik kjol, och äntligen hittade jag den! Väl hemma igen insåg jag att jag hade glömt bort att jag hade jobbat tidigare under dagen, det kändes verkligen som om jag haft en ledig dag. Och det kan väl inte vara bättre än så? Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0