DE SENASTE DAGARNA GENOM TELEFONEN

Hej på er! Jag har haft fullt upp sedan jag senast kikade in här, så tänkte att vi tar en snabbt titt på vad jag har gjort. I fredags, cirka direkt efter att jag hade publicerat mitt inlägg, hörde Karin av sig och frågade om hon fick komma på besök. Det fick hon såklart! Vi mumsade i oss ännu mera jordgubbar och babblade om allt och inget till nollett trettio på natten. Det blev en så härlig kväll! På lördagen tog vi en sovmorgon och därefter bestämde vi oss för att åka in till stan för att äta brunch. Valet föll på Kuuma och denna dag var den magiska brunchen om möjligt ännu mer himmelsk än vanligt! Resten av dagen gick vi runt på stan och sedan hade vi bara en hemmakväll. Mina söndagsplaner bestod som sagt inte av något annat än jobb från nollsju trettio till tjugoett nollnoll. Efter ett så långt jobbpass dagen före kändes det aningen jobbigt att inleda en ny jobbvecka igen på måndagen. Men dagen gick snabbt och när jag slutade drog Erika med mig ut på en orienterings- / cykel- / frågesportsrunda i Tölö. Det var verkligen hur roligt som helst! Idag är det tisdag och jag hoppade i mina nygamla hängselbyxor innan jag åkte till jobbet. Byxorna använde faktiskt pappa när han var tonåring och nu har jag tagit över dem, haha! :-) Nu på kvällskvisten har vi skålat i bubbel för att fira att Bill nått en viktig milstolpe. Ungefär så! PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0