OM DE SENASTE DAGARNA

Det händer verkligen inget annat än jobb i mitt liv denna månad, men i slutet på förra veckan lyckades jag iallafall skapa lite guldkant på mina dagar. Jag tänkte därmed att vi skulle ta en titt:
På torsdagen efter jobbet hade jag bokat in en sushidejt med Jens! Han plockade upp mig när jag hade slutat och så åkte vi till Haru. Vi brukar ju testa en ny sushibuffé varje gång och denna restaurang hade ingen av oss ännu testat. Vi bestämde i förväg att vi inte skulle äta alldeles för mycket denna gång, men som vanligt gick vi därifrån ont-i-magen-mätta, haha. :-) Sushin var iallafall himla god och sällskapet lika bra som vanligt!
Efter att prick hela marsmånad har bestått av regn, rusk, snö, slask och grått väder bjöd både fredagen och söndagen på sol!! Ett tag trodde jag verkligen att jag skulle bli galen, men nu har första vårkänslorna äntligen infunnit sig. <3 Jag och älskling tog en promenad i solskenet och satte oss emellanåt ner på en bänk för att bara njuta. 
Jag har numera aldrig lediga morgnar längre de dagar som jag jobbar, så när jag faktiskt var ledig prick hela dagen i lördags ville jag lyxa till det med en brunch i stan. Det var alldeles för länge sedan senast och jag hade verkligen längtat efter det. Valet föll på Green Hippos avokadotoast och smoothie! Mums. Överlag var lördagen också en så mysig dag! Bill och jag har jobbat om varandra cirka hela tiden, så det var ljuvligt att tillbringa en hel dag tillsamans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0