I FIND MY HAPPINESS WHERE THE SUN SHINES

Ett skepp kommer lastat med blandade bilder från vår resa till Thailand. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på dessa bilder, det var verkligen en så himla lugn och ljuvlig semester! Vi hade egentligen inte några planer alls och dagarna var hundra procent stressfria. De största problemen handlade om vilken bikini jag skulle använda för att få minst ränder, om vi skulle ligga och sola vid poolen eller på stranden och att bestämma oss för vilken restaurang vi skulle äta middag på. Det var också så härligt att få tillbringa så mycket tid med familjen eftersom vi annars träffas så himla sällan. Jag är bara så glad över att jag bestämde mig för att följa med på resan ändå! Tack mamsen och papsen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0