DENNA VECKA GENOM KAMERARULLEN

I tisdags var det som sagt fastlagstisdag! Jag hade önskat mig en fastlagsbulle från bageriet Gateau tills jag kom hem från jobbet, och jag fick till och med två. ;-) 
Jag har verkligen inte gjort något annat än jobbat och sovit denna vecka. Jag har bara orkat vara vaken någon timme efter jobbet innan jag stupat i säng på grund av jetlag. Nu har jag ändå äntligen satt in bilderna från resan på datorn och jag ligger faktiskt för tillfället med en chokladask på magen och redigerar bilder, haha!
Två glada spegelselfien före jobbet en dag. :-) Det jag tycker om med jetlaggen är att jag vaknar pigg långt före alarmet på morgnarna, och det händer ju faktiskt aldrig annars för en som är morgontrött. Jag har därmed haft himla härliga, långa och lugna morgnar på sistone.
Fredagen till ära var det internationella kvinnodagen och jag blev bortskämd med en bukett gula rosor, en chokladask samt en text med himla fina ord. <3 Blomman till höger, som är en tvål, är från Thailand och idag när jag hade storstädning av lägenheten fick den flytta in i badrummet. Blomman finns överallt i Thailand och doftar alldeles underbart. Nu doftar hela vårt badrum också. Ååh, alltså!

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Så kul att följa med såhär :)

Svar: Vad roligt att höra! :-)
aivilos.blogg.se

2019-03-09 @ 17:59:38
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0