8 FAKTA OM MINA RESOR TILL THAILAND

Jag tänkte avsluta resebilderna för denna gång med några random slash roliga fakta om mina resor till Thailand. Enjoy:
 
1. Den allra första flygturen i hela mitt liv gick till Thailand.
 
2. Detta var sjunde gången jag besökte landet.
 
3. Under ALLA mina resor till Thailand har det varit soligt PRICK varenda dag. 
 
4. Mina topp tre när det gäller thaimat är pad thai med räkor, vegetariska vårrullar och chicken cashew. Mums. <3
 
5. Jag sydde upp min studentklänning hos en skräddare i just Thailand.
 
6. Som mest har vi varit ett gäng på femton personer i form av släktingar och familjevänner som semestrat tillsammans. Vi har verkligen haft så himla roligt under våra resor!! 
 
7. Vi åker alltid tuk-tuk när vi är i Thailand. 
 
8. Sen måste jag avsluta med denna: När ungen ännu var liten fick hon en stor delfin som hon kunde leka med i poolen, och den döpte hon till Dennis Stanley Elisabeth. Det glömmer vi nog aldrig, haha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0