OM KORTARE HÅR & FÄRRE BLOGGINLÄGG

Sommarfrillan!
 
Som ni kanske märkte på bilderna från studenten i förra inlägget, så har jag ju kapat av håret! Dessa bilder ovan knäpptes direkt efter frissabesöket och jag är såå nöjd. Det var verkligen på tiden att fräscha upp mitt kråkbo till hår och så här under sommaren är det himla skönt med en lite kortare frisyr. Sen älskar jag även mitt nya pärlspänne! :-)
 
Annars då? Finland har bjudit på en himla sommarvecka och jag har verkligen gjort så himla mycket under veckan som gått. Jag har nog haft roligt program inplanerat cirka varje dag efter jobbet och helgen var alldeles ljuvlig. Men man märker faktiskt tydligt att det är sommar här på bloggen också.. Det känns som om det under varje sommar blir lite glesare mellan inläggen här, men det kanske också är förståeligt? Jag vill ju verkligen bara ta vara på det somriga vädret, roliga upplevelser, fina vänner, sena sommarkvällar och så vidare. Hoppas iallafall att ni orkar vänta, jag har nämligen HIMLA mycket att bjuda på just nu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0