OM ETT BESÖK I EN NY VÄNS NYA LÄGENHET

 Två snapshots från min måndag!
 
Så här såg min måndag ut! Efter jobbet var jag hembjuden till min kollega Isabella för att spana in hennes och hennes sambos nya lägenhet. Jag plingade på med en bukett rosor i handen och efter en rundtur i lägenheten satte vi oss på den soliga balkongen för att fika. Innan jag tackade för mig gick vi via en strand som påriktigt ligger ett stenkast från deras hem. SÅ avundsjuk! Vi hade verkligen en himla trevlig kväll och tiden bara seglade iväg. Isabella är en keeper, precis som hon så gulligt beskrev mig. Vår vänskap började faktiskt redan från första stund. Jag kom som vikarie till mitt nuvarande jobb och efter bara några minuters prat kläcker Isabella ur sig: "Du är så himla bra - jag vill att du börjar jobba här. Jag ringer min chef nu!". Nästa dag hade vi gjort kontrakt, fast jag redan även hade ett annat jobb, haha. Och på den vägen är det. Livet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0