EN BÅTTUR & EN SIMTUR MED FLAMINGON


Ett bildregn med flamingobilder!
 
I måndags hängde jag med min kusin och hennes två busiga döttrar hela dagen. De hade också firat midsommar på ön och detta var deras sista dag, så vi passade på att träffas. Vi hade bestämt träff vid Lilla Holmen och där hann vi sedan se på alla djur (och mata kaninerna), leka i lekparken, ha picknick samt simma i det kalla vattnet. Vi bestämde oss också för att äta en sen lunch tillsammans innan jag kramade dem hejdå.
 
När Bill och hans vän Otto sedan slutade jobbet mötte jag upp dem istället. Otto hade skaffat en stor flytande flamingo och när jag fick höra det var jag inte sen med att bjuda in mig själv på både en båttur och en tur på flamingon.. ;-) Vi hoppade därmed alla tre in i båten och styrde mot Klosterviken. Väl framme kastade vi i ankaret och sedan tillbringade vi flera timmar i och på vattnet. Vi solade och spelade bra musik på båten samt flöt runt på flamingon och simmade. Jag hamnade även ofrivilligt under vattnet eftersom jag föll av flamingon, haha! Det gjorde dock ingenting, vattnet var nämligen alldeles ljummet inne i viken. Kanske härligaste eftermiddagen någonsin!! Sommar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0