DEN ÅRLIGA TAPASKVÄLLEN

En kväll förra veckan hade vi bokat in vår traditionsenliga tapas night med mina pinglor! Vi började med att skåla i rosé medan vi fixade ihop allt småplock. Denna gång bestod vår tapasbricka av löjromspizza, bruschetta, olika sorters kex, frukter, rågknappar, skagenröra, flera olika ostar, dadlar, batong samt charkuterier. Och så några kannor sangria till! Det känns som om vi för varje år satsar lite mer och jag var såå nöjd med uppläggningen nu, hehe! 
Till efterrätt hade jag gjort en somrig pavlova och det blev succé! Vi åt upp prick hela tårtan, haha! Det brukar även alltid tas några eller tusen selfies när vi träffas, men den här gången hade vi så mycket att prata om att det glömdes bort.. Vi får helt enkelt ta igen det när det vankas nästa traditionsenliga matkväll. ;-)

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Gud, vilken härlig grej med en årlig tapaskväll :D

Svar: Ja, det är en ljuvlig tradition! :-)
aivilos.blogg.se

2019-07-11 @ 11:41:40
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: Nathalie Isaksson

Så lyxigt och gott allt ser ut att vara :O

Svar: Jag håller med. ;-)
aivilos.blogg.se

2019-07-11 @ 14:38:04
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0