VÄLKOMMEN HEM & VÄLKOMMEN 2019

Men hej på er gullisar!! Hoppas ni har haft en härlig start på det nya året! Jag hade både ett himla bra slut på tjugohundraaderton och en himla bra början på tjugohundranitton. WOW, vilken fantastisk resa vi hade! <3 Nu är jag alltså hemma igen och får i fortsättningen leva på alla minnen och fotografier. Det var verkligen en dröm att fotografera på underbart fina Sri Lanka, så jag har himla många bilder att bjuda på. :-)  
 
Sådär annars har vi bara landat här hemma. Vi har packat upp och tvättat alla kläder, ätit min mästerkocks goda hemlagade mat och varit en sväng in till stan. Jag har även filat på mina hundra mål inför det kommande året. Det känns som om detta år är väldigt oplanerat, så det ska bli spännande att se vad tjugohundranitton bjuder på! Jag börjar iallafall jobba först nästa vecka igen så nu tänker jag bara njuta av ännu några extra lediga dagar! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0