TVÅ VECKOR I SRI LANKA

Ett skepp kommer lastat med härliga bilder som beskriver prick hela vår resa! Som jag skrev tidigare så reste vi runt i Sri Lanka och på två veckor hann vi verkligen uppleva så mycket. Vi hade delat upp resan i två delar. Den första delen bestod av härliga stranddagar på nya stränder varje dag, rolig surfing och vackra solnedgångar, medan den andra delen bestod av äventyr på bland annat safari i djungeln och hikes i bergen, bland teodlingar samt upp i vattenfall. En fantastisk blandning av massa guldvärda upplevelser! Jag kan inte ens beskriva med ord hur glad och tacksam jag är över att jag blev medbjuden på denna resa. Sri Lanka var alldeles alldeles underbart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0