MIRISSA & PARROT ROCK

Vi hade också bokat in en stranddag i Mirissa. Förutom att ligga på stranden och simma i havet, begav vi oss också ut på en hike längs med stranden. Jag ville nämligen besöka Parrot Rock, vilket enkelt förklarat är en kulle med massa palmer på. :-) Det blev en mycket längre vandring än vad jag/vi hade trott, så de andra tyckte att jag hade lurat med dem, hehe. Längs med vägen gick vi förbi massa olika vackra stränder och väl framme vid vår destination var det SÅÅ fint, så iallafall jag var riktigt nöjd med vår hike ändå! När vi skulle återvända var vi redan så svettiga att vi först stannade för ett dopp vid en strand nedanför. Den stranden blev min absoluta favorit i just Mirissa och några bilder därifrån finns i inlägget om min jetlag! 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Ser helt fantastiskt ut!

Svar: Det var det!!
aivilos.blogg.se

2019-01-15 @ 15:06:27
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0