ETT INLÄGG UR VERKLIGHETEN

Winter Wonderland. <3
 
Hej, hej, hej på er! :-) Nu ska jag sluta drömma om Sri Lanka och istället uppdatera er om nutiden. Jag vet att man cirka alltid säger det, men vart har denna månad tagit vägen? Jag kan inte förstå att januari snart är slut. Så vad har jag gjort de senaste veckorna då? Vi kom hem till vackra vinterlandskap och det har bara fortsatt att snöa, så jag har verkligen försökt fånga vintern så mycket som möjligt. Mina extra lediga dagar före jag började jobba igen spenderade jag hemma hos mamma och pappa i Kristinestad, och i samband med det överraskade vi också min storasyster med en babyshower. Bara några dagar efteråt kom en liten flicka till världen, så jag har alltså också blivit moster! <3 <3 <3 Jag hade dock redan hunnit återvända till huvudstaden eftersom jag i samma veva blev utexaminerad. Det hände verkligen mycket på samma gång, haha! För tillfället är jag faktiskt inne i en period med dubbla jobb, så nu existerar inte ens lediga dagar.  Nu har jag jobbat nio dagar och har ytterligare sex dagar kvar innan jag får ta några dagar ledigt. Då ska jag få uppleva min examenspresent som jag fick av min älskling samt äntligen få hälsa på min efterlängtade systerdotter. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0