EN MAGISK SOLNEDGÅNG

Vill dela med mig av en magisk kväll på stranden! Vi hade precis kommit hem från dagens strandutflykt, men jag och Tove ville fånga dagen lite till. Vi gick därmed ner till stranden som låg precis vid vårt boende, Wijaya Beach, och beställde varsin dryck. Med en mangosmoothie i handen satte jag mig sedan ner i en solstol på stranden och lät vågorna skölja över mina fötter medan solen började gå ner. Aah, det var en av de ljuvligaste stunderna under hela resan. <3
Den här kvällen blev vi dessutom bjudna på den vackraste solnedgången. Både himmelen och havet färgades av fantastiska färger. Alltså WOW! Jag älskar verkligen solnedgångar.

Kommentarer
Postat av: Ajli

Helt heligt!

2019-01-18 @ 07:56:03
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0