IF WE WERE MEANT TO STAY IN ONE PLACE, WE'D HAVE ROOTS INSTEAD OF FEET

FREDAG, och det firar jag med en.. RESA! Ja, jag håller faktiskt på att packa kappsäcken igen. Efter att ha funderat hit och dit bestämde jag mig för att följa med mamsen, papsen och ungen på deras vinterresa. Jag tänker som så, att jag verkligen måste ta vara på chansen då jag faktiskt har möjlighet att resa så här mycket just nu. Det är verkligen lyxigt och något jag är otroligt tacksam för! Den här gången återvänder jag till soliga Thailand!! Jag har inte varit där på fem år, så jag är himla nyfiken på om det kommer att kännas som att komma hem eller om mycket har förändrats. Eftersom att jag har varit där så många gånger förut står avkoppling högst upp på listan och jag ser framemot yoga på stranden, lata dagar i solstolen och några små utflykter. Ååh, det ska bli så skönt! Jag övervägde också att ta med datorn för att kunna blogga, men kom ändå fram till att det är både nyttigt och befriande att tidvis minska på skärmtiden. Datorn lämnar därmed alltså hemma som vanligt, men jag ska såklart bomba er med bilder på instagram! ;-) Nu måste jag packa ner det sista och fixa lite i lägenheten och därefter åker jag till flygfältet för att möta upp familjen. Vi borde vara framme imorgonbitti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0