DAN FÖRE DOPPAREDAN

Igår var det fjärde advent och då tände vi det fjärde ljuset! Jag tycker att december har gått så himla fort. Tänk att det är julafton imorgon! 
Under julledigheten har vi som tradition att pussla, och årets första julpussel har redan påbörjats. Alltså ååh, vad söt Dumbo är!! <3
Mamsen och jag har varit till kyrkan för att sjunga och lyssna på De Vackraste Julsångerna. Det var verkligen såå fint och stämningsfullt. Att sjunga tillsammans med en fullsatt kyrka var himla mäktigt!
En liten tomtefabrik. Mamsen har bestämt att prick alla våra julklappar måste matcha, så i detta hus har vi i år bara röda paket, haha! 
Just nu sitter vi och tittar på Bingolottos uppesittarkväll med familjen och till det har jag trollat ihop en ostbricka. Jag fick en äppelglögg som julgåva på jobbet, så den passar vi på att dricka till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0